MOL csapat Tenisz Blog

Babos Tímea: Élvezem, hogy itthon vagyok, itthon tudok játszani

2013.07.09. 08:04 | MOL Csapat | Szólj hozzá!

timi_adidas.jpgEzen a héten rendezik Budapesten az év legrangosabb hazai teniszversenyét a Hungarian Grand Prix-t, melyen természetesen Babos Tímeáért is szoríthatunk. A magyar klasszis egyesben és a lengyel Alicja Rosolska oldalán párosban is szerepel majd a tornán.

„Jól vagyok, szerencsére nem hátráltat betegség vagy sérülés. Jelenleg nagyon élvezem, hogy itthon vagyok, itthon tudok játszani. Erre nagy szükségem volt, elsősorban lelkileg. Sokat voltam külföldön mégse voltak olyan eredmények, amiket vártam. Bízom benne, hogy a hazai környezet bíztatóan hat a játékomra” – mondta Timi, aki tavaly az első fordulóban búcsúzott a Római-parton a tajvani Hszie Szu-vejjel szemben, párosban pedig nem lépett pályára.

Timi az elmúlt hetek eredményeivel egyáltalán nem elégedett, azonban fiatal kora ellenére tisztában van vele, mikor, hol hibázott és miként lehet ezeket a hibákat kijavítani.

„Elment az önbizalmam nem tudtam azt játszani, amit elterveztem. Egy-egy hiba után újfajta taktikát játszottam, erre jó példa a Johansson elleni meccsem, amelyen az első szettben jól játszottam, de miután 1-2 labda „elment”, elkezdtem más taktikával játszani és ennek köszönhetően elment a meccs” – mondta Timi a wimbledoni meccséről.

Az említett találkozó első játszmájában magabiztosan 6:4-re verte francia riválisát, majd a folytatásban 1:6, 3:6 arányban alulmaradt, így az első fordulóban búcsúzni kényszerült.

„A barátaim sokszor mondják, hogy tiszta lökött vagyok, amiért nincs önbizalmam. Sajnos olyan elvárásaim vannak magamtól, amik másoknak nincsenek, és ha nem sikerül elérnem, akkor kapkodni kezdek” – vallotta be hibáját.

Timi úgy véli, sokat javult ezen a téren az elmúlt fél évben. Vannak villanások, számára is megfelelő eredmények, és a jövőben ezeket szeretné hosszabb távra kitolni. Mint elmondta, ennek egy jó kezdete lehet a budapesti verseny.

Amíg Édesapja volt az edzője, a szigorhoz volt hozzászokva, de most, hogy ő már csak a háttérből irányít, több „simogatást” kap az edzéseken. Mostanra azonban ő is tisztán látja, mindkettőre szüksége van a megfelelő játékhoz.

„Ha az edzők túlságosan kedvesek, elnézőek, nem tudom azt a teniszt játszani, amit tudok. Talán ennek tudható be, hogy az elmúlt időszakban is sokat edzettem nem jó felfogással” – mondta Timi.

Az elmúlt hónapokban számtalan versenyen indult, éppen ezért a budapesti torna után kisebb pihenője lesz. Ezzel szeretnék elkerülni, hogy az év végére ne legyen annyira fáradt, mint tavaly volt.

„Szükségem van pihenőre, így a budapesti torna után nem megyek versenyre. Nem szabad rohanni az eredmények után, ezt tavaly elszúrtuk. Természetesen ezt egyeztetni kell az edzőimmel is, de a legfontosabb az, hogy én hogyan érzek. Ebben hallgatniuk kell rám, hiszen ha nem pihenem ki magam, nem tudom maximálisan odatenni magam” – mondta az MTK klasszisa, aki az elmúlt évekhez hasonlóan a nővérével tervezi a pihenést, mégpedig a Balaton partján. 

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr945397100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása