MOL csapat Tenisz Blog

Babos Timi: Leginkább fejben fáradtam el

2012.10.07. 12:40 | MOL Csapat | Szólj hozzá!

baboskép.jpgBabos Tímea eddigi idei teljesítménylét a kettősség jellemzi. Amíg az év első felében megszerezte élete első WTA tornagyőzelmét, addig az ősszel nem tudott maradandó teljesítményt felmutatni.

Ez persze érthető is, hiszen amíg az év elején még ismeretlennek számított a jelentősebb versenyeken, mostanra már figyelnek rá, felkészülnek belőle az ellenfelek. Ugyanakkor azt sem szabad elfelejteni, hogy annak érdekében, hogy a világranglistán elfoglalt előkelő helyét megőrizze, rengeteg versenyen indult, és az utazások alaposan kimerítették.

„Alaposan leterheltek az elmúlt hetek. Két napja érkeztem haza, de még mindig nagyon fáradt vagyok. Ma levezettem a Sopron-Budapest távot oda-vissza, így a mai napom se a pihenésről szólt. A legutóbbi versenyen még a kezem is megsérült, így úgy gondolom jól tettük, hogy lemondtuk a japán tornát” – mondta a világranglistán legmagasabban jegyzett magyar teniszező.

Timi könyöke a kínai tornán dagadt be, a legutolsó páros meccsét már sérülten játszotta. Pontosan még nem tudja az okát, de az első orvosi vizsgálatok szerint a könyök környéki izmok gyulladtak be, ennek köszönhetően most sokkal vastagabb az egyik keze. Jelenleg masszírozzák, jegelik és Timi bízik benne, rövid időn belül elmúlik a baj.

„Kemény év volt leginkább fejben fáradtam el, valószínűleg ez is előhozta a sérülést. Ebben az évben nagyon sok versenyt játszottam, a korom miatt is, az ehhez köthető folytonos stressz nem volt jelen eddig az életemben, ez is alaposan lefárasztott” – mondta Timi aki elismerte, minden Grand Salm versenyért alaposan meg kellett küzdenie, míg az olimpiai részvétele szó szerint az utolsó pillanatban vált biztossá.

„Az év elején úgy indultam el a versenyeken, hogy totál esélytelen vagyok, mondhatni semmit nem veszíthetek. Az akkori sikereknek köszönhetően később voltak olyan tornák,

Amikor már úgy léptem pályára, hogy mindenki ellen van esélyem. Ennek köszönhetően túl nagy nyomást tettem magamra” – ismerte el a magyar klasszis. 

Azt ugyanakkor nem szabad elfelejteni, hogy korábban Timi édesapja – és edzője – is elmondta, hogy a női világranglistán a Top 100-ban annyira kiegyenlített a mezőny, hogy bárki elkaphat bárkit. Ugyanakkor Timihez hasonló korúak mindössze ketten vannak a 100-ban, ők is mindketten A magyar versenyző mögött találhatóak.

Timi idén még három versenyen szeretne rajthoz állni, ehhez azonban arra van szüksége, hogy kézsérülése minél hamarabb rendbe jöjjön, Amennyiben nem így lesz, elképzelhető, hogy idén már csak egy versenyen indul, mielőtt december 27-én útra kelne a megszokott Ausztráliai túrára. 

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr114824128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása