MOL csapat Tenisz Blog

Babos Tímea: Élveztem a balatoni nyaralás minden percét

2013.08.05. 12:55 | MOL Csapat | Szólj hozzá!

0000001Timi-Monterrey.jpgBabos Tímea legutóbbi tornáján Ukrajnában döntőt játszott, a héten pedig már Kínában szerepel (CaoXijiu Suzhou Ladies Open 125 000 USD), majd utazik Oroszországba (Kazan Summer Cup 50 00 USD), hogy aztán augusztus utolsó hetében az év utolsó Grand Slam versenyén a US Openen vegyen részt. A naptár sűrű, ám azért a pihenésre is jutott idő.

Timi az év első felében is sok tornán indult, és az év hátralévő részében is jelentős versenyek – és az ezzel járó utazások – állnak előtte, így nem meglepő, hogy a július közepén beiktatott mindössze egyhetes pihenőt nagyon élvezte.

"Nagyon élveztem a pihenést, azt hiszem szükségem volt rá, annak ellenére, hogy az utolsó versenyemen már javuló formát mutattam. Jó volt a testvéremmel meg anyukámmal lenni, ez amolyan „csajos pihenés” volt. Rajtuk kívül a barátaimmal voltam sokat, élveztem a nyaralás minden percét” – mondta Timi arról, milyen volt a pihenése a Balatonnál.

Timi a tenisznek köszönhetően szinte az egész világot bejárta már, mégis tud neki olyat nyújtani a Balaton, amit semmi más a világon. „Egyszerűen maga a tudat, hogy itthon vagyok, hogy Magyarországon lehetek, már az jó érzés. Mivel egyébként is elég sokat utazok, sokszor hiányzik a magyar nyelv, az ételek, a család, így az volt nekem a legfontosabb, hogy velük lehessek. Erre ideális a Balaton, meg amúgy is szeretem! Gyerekkoromban mindig eltöltöttünk pár napot ott, csak szép emlékeim vannak róla” – mondta Timi a Balaton varázsáról.

Leginkább amolyan csajos programokkal tudott kikapcsolódni, mint a fodrász, vásárlás és természetesen a nagy beszélgetések. Emellett természetesen a barátok, mozi, strandolás, élménybeszámolók, volt a program, de mint elmondta, szimplán a közösen töltött idő jelentette számára a legjobb kikapcsolódást.

„Pár helyen felismertek, de szerintem engem nehéz felismerni, ha nem sportruhában vagyok. Sokszor a saját edzőm nem ismer fel. Majd egy igazan nagy eredmény után ez biztos megváltozik” – mondta nevetve, félig viccesen arról, mennyire ismerik itthon a jelenleg legmagasabban jegyzett magyar teniszezőt.

Bevallotta a pihenés alatt a tenisz nem nagyon hiányzott számára, viszont onnantól, hogy fellépett a pályára, már nagyon is élvezte. „Szerencsére jól is kezdtem el azonnal a játékot, ami nálam, kulcsfontosságú ahhoz, hogy boldog legyek. Ilyenkor játék is jobban megy, és egy ilyen pihenés után nagyon tudtam örülni a jó kezdésnek”.

„Az első versenyek még mind felkészülési tornák, sok kondis edzéssel, kevesebb tenisszel. Jó lenne jól szerepelni, de az még fontosabb hogy a US Openre legyek igazán jó formában” – mondta arról, mit vár a US Openig hátralévő tornáktól. 

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr165445661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása