MOL csapat Tenisz Blog

Babos Tímea: Sok jó meccsem volt idén

2011.08.11. 21:38 | MOL Csapat | Szólj hozzá!

Babos Tímea az elmúlt hetekben számos tornán vett részt, melyeket többnyire sikerrel zárt. A fiatal teniszező azonban nem pihenhet sokat, hiszen már javában készül az év utolsó Grand Slam versenyére, a US Openre.

„Az elmúlt pár torna során nem csak annak örültem, hogy nyertem, és sok jó játékost legyőztem, de úgy érzem játékban is sokat fejlődtem. Meccsről-meccsre jobb lettem. Az év elején úgy terveztük, hogy az év végére a legjobb 150 közé kerüljek, de tavasszal nem úgy alakultak az eredmények, és azt mondtam a 200 közé akarok kerülni. Most azonban megint látok rá esélyt, hogy a legjobb 150 között zárjam az évet” – mondta Timi.

Timi úgy véli, a mostani formájához az is kellett, hogy a sorozatos sikereknek köszönhetően, sokkal nagyobb önbizalommal lép pályára, mint az év elején. A további előrelépéshez azonban a töretlen fejlődés mellett nem kevés szerencse is kell. Sok múlik a sorsoláson, mint elmondta, nem mindegy, hogy egy torna első fordulójában a világranglista 230. versenyzőjével vagy a 105.-kel kell pályára lépni.

„Sok jó meccsem volt idén, de a budapesti WTA tornán játszottam talán a legjobban. Ez még akkor is igaz, ha szoros meccsen, de kikaptam a világranglistán 25. helyen álló olasz Vincitől. Fantasztikus volt itthon, ennyi szurkoló előtt játszani” – mondta a 18 éves klasszis.

Timit egyébként a világ szinte valamennyi teniszversenyén szeretik közvetlen, barátkozó stílusa miatt. Véleménye szerint ebben az is szerepet játszik, hogy ha úgy alakul, tud nevetni is a pályán, akár saját hibáján is.

A legutolsó La Coruna-i tornát már nagyon nem kívánta, hiszen az azt megelőző tornák alaposan kimerítették. 

Ez nem is meglepő, hiszen előző héten Vigóban egyesben az elődöntőig jutott – az amerikai Brodsky jelentette a végállomást -, a páros küzdelmeit a francia Larriere-rel azonban megnyerték.

„Fáradt voltam, nem csak testben, de fejben is. Agyilag se voltam ott teljesen, de a szervezetem is jelezte, hogy elég volt. Fájt mindkét vállam, az izmaim is nehezek voltak. Két hónapon keresztül versenyről versenyre mentem és elfáradtam”.

Timi tisztában van vele, olyan az izomzata, sokat kell erősítenie, hogy jól bírja a hosszabb megterheléseket. Jelenleg is éppen az erősítésen van a hangsúly, ami ezt jelenti, délelőtt három órán át, súlyzózás, futás, és különböző erősítő gyakorlatok szerepelnek a programban, és csak délután fog ütőt a kezébe.

A bejegyzés trackback címe:

https://molcsapat-tenisz.blog.hu/api/trackback/id/tr613146973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása